Gå til hovedinnhold
Alle samlingerÅ handle med Coco-Mat
Hva gjør jeg om jeg ikke er fornøyd med en vare?
Hva gjør jeg om jeg ikke er fornøyd med en vare?

COCO-MAT SA imøtekommer ISO 9001 sin kvalitetsstandard, og ISO14001 sin miljøstandard, men feil kan likevel forekomme.

Betina Rondan Sollie avatar
Skrevet av Betina Rondan Sollie
Oppdatert for over 2 år siden

Vi bygger varige relasjoner med våre kunder, og som kunde hos oss kan du være trygg på at en eventuell reklamasjon blir håndtert både profesjonelt og effektivt.

Om du innen rimelig tid oppdager en mangel eller feil på et av våre produkter, ber vi deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema slik at vi sammen med fabrikken kan håndtere reklamasjonen effektivt. Skjemaet og vedlagt dokumentasjon sendes til oss via e-post: [email protected]

Hvis du kan underbygge at skade ikke er forårsaket av noen av elementene som er oppført under våre generelle begrensninger i garantibetingelser, vil det være lettere for oss å eliminere dette i vårt søk etter årsak.

Uavhengig av årsak til feil eller mangel, vil vi selvfølgelig forsøke å komme opp med løsninger som gjør at du er sikret maks nytte og glede av produktet også fremover. 

Svarte dette på spørsmålet?