Vi bygger varige relasjoner med våre kunder, og som kunde hos oss kan du være trygg på at en eventuell reklamasjon blir håndtert både profesjonelt og effektivt.

Om du oppdager en mangel eller feil på et av våre produkter, eller varen på en eller annen måte ikke lever opp til forventningene, ber vi deg kontakte oss via telefon eller vår chat tjeneste for å starte dialogen. 

Om du mener det er grunn til å tro at defekten er forårsaket av feil på materialene eller feil i produksjon, så vil vi be deg fylle ut vårt reklamasjonsskjema slik at vi sammen med fabrikken kan håndtere reklamasjonen effektivt.

Hvis du kan underbygge at skade ikke er forårsaket av noen av elementene som er oppført under våre generelle begrensninger i garantibetingelser, vil det være lettere for oss å eliminere dette i vårt søk etter årsak.

Uavhengig av årsak til feil eller mangel, vil vi selvfølgelig forsøke å komme opp med løsninger som gjør at du er sikret maks nytte og glede av produktet også fremover. 

Fant du svaret?